søndag 6. juli 2008

Sosialisering

Fredag var det grilling på taket. Tilstede var to arbeidskollegaer, noen nettbyvenninner og min gamle samboer, Cecilie (avbildet). Vi ble sittende på taket lenge etter solen hadde gått ned, og avsluttet natten med kaffe, cognac og mer øl nede i leiligheten etterpå.

Lørdag kom Håvard og Linn på besøk. Pizza, film og kaffekos :) Jeg benyttet anledningen til å prakke på gjestene litt is også, får å tømme fryseren. (på tide med av-ising)


Å finne vaskemaskinen stående midt på baderomsgulvet, har lenge vært ett vanlig syn hos oss, og vi har måttet skyve den tilbake etter endt vask. I dag bestemte jeg meg for å gjøre noe med dette, og fikk vateret plasseringen med settskruene. En etterfølgende vask, viste at justeringen var vellykket.


Dagens middag ble inntatt på benken utenfor Samfundet. Sesam-burger med Jan Otto. Etterpå dro vi hjem til meg for is, kaffe og noen runder med Tantrix. Jeg vant den siste og avgjørende omgangen. ;)

Ingen kommentarer: